"אגד" פרסמה מודעת אבל, הגולשים מגיבים בזעם

אז זה מה שחסר במודעה הזו: לאה מלמוד, חנה פרנקל, לוי-יצחק אמדדי, ישראל וינברג, יעקב-מאיר חשין, אהרן-מרדכי כהן, זיכרונם לברכה. לכל איש יש שם
איתי גדסי 11 Comment on "אגד" פרסמה מודעת אבל, הגולשים מגיבים בזעם

התאונה הקשה בה קיפחו את חייהם ששה נוסעים וכעשרה נפצעו, מעלים שאלות קשות על מידת האחריות של חברת התחבורה • האם מחדל רשלני הביא לטרגדיה הנוראה? • דובר אגד: "מנוע מלהגיב"

אז זה מה שחסר במודעה הזו: לאה מלמוד, חנה פרנקל, לוי-יצחק אמדדי, ישראל וינברג, יעקב-מאיר חשין, אהרן-מרדכי כהן, זיכרונם לברכה. לכל איש יש שם
21:31
30.04.24
אבי מימרן No Comments on אלמוג בוקר: "מנהיגות צריכה לקבל החלטה לכאן או לכאן"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ככל שחולף זמן מהתאונה הקשה בקו 402, הולכות ונערמות עדויות של נוסעים על נהיגת פראית ובלתי זהירה של נהג האוטובוס. וכשמצרפים את עברו התחבורתי הבעייתי ביותר של הנהג – עולים תהיות קשות כלפי חברת אגד שהעסיקה אותו, ועל מידת האחריות או המחדל שלה.

גם מודעת אבל שפרסמה הבוקר אגד בעיתונים, מצליחה לעורר תסיסה בקרב רבים, הרואים בה הודעה לקונית, נטולת השתתפות כנה בצער המשפחות, אך בעיקר, ללא לקיחת אחריות ואי התייצבות בפני הציבור לנתינת תשובות למקרה הקשה.

העיתונאי אריה ארליך צייץ הבוקר: "כמה ציניות, אטימות והתנערות מאחריות במודעה אחת. ״מותם״? ואין להם שמות? בוז לאגד ולעיתון שפרסם את המודעה".

0db25364bad9b295c66bcf4a609a23c7

העיתונאית סיוון רהב מאיר כתבה: מה חשב לעצמו מי שהכתיב את המודעה הזו של "אגד" לעיתון? הוא באמת לא שם לב כמה היא נראית צינית, אטומה מרוחקת? לא היה כדאי לעצור עוד רגע, ולברר מה השמות המלאים של ההרוגים? מעניין שזה קרה בעבר גם לבנק ישראל, כשהשתתף באבלה של עובדת שעלתה מאתיופיה, אבל כתב במודעת האבל "עובדת קבלן".

זה מנגנון ידוע. יש תמיד סכנה שארגון גדול, או מנהיג בכיר, יישכחו את האנשים הקטנים. תאגידים, טייקונים וראשי מדינות עולים מעלה-מעלה, ומקומה גבוהה, כידוע, כולם נראים כמו נמלים.

ראיתי את המודעה העגומה הזו רגע לפני שפתחתי את החלק היומי בפרשת השבוע (פרשת "תצווה"), שממשיך לעסוק בבגדים של הכהן הגדול. לכאורה אלה רק בגדים, אבל יש בכל אחד מהם המון משמעות. אחד הבגדים נועד להילחם בדיוק באדישות הזו כלפי היחיד.

על ליבו של הכהן הגדול היה תמיד החושן, שעליו היו חקוקים השמות של כל שבטי ישראל: "והיו על לב אהרון בבואו לפני ה', ונשא אהרון את משפט בני ישראל על לבו לפני ה' תמיד", נאמר בפרשה. כלומר, מי שעולה לגדולה – צריך לחרוט על לוח ליבו תמיד את השמות של כל מי שהוא מייצג. לא לשכוח לרגע עבור מי הוא פועל. אז זה מה שחסר במודעה הזו: לאה מלמוד, חנה פרנקל, לוי-יצחק אמדדי, ישראל וינברג, יעקב-מאיר חשין, אהרן-מרדכי כהן, זיכרונם לברכה. לכל איש יש שם.

דובר אגד רון רטנר מסר בתגובה: לצערי אני מנוע מלהגיב אודות תאונת הדרכים הקשה והקטלנית הזו מתוך חשש של שיבוש מהלכי חקירה של משטרת התנועה. עם סיומה של החקירה והגשת כתב אישום כנגד נהג האוטובוס אוכל להתייחס לנושא.


11 תגובות

מיין תגובות
  1. 11

    זה נקרה להתעסק בקטנות ולא בעיקר_ תשובה ומעשים טובים !!!ישנה עלינו תביעה!!!

  2. 10

    אגד זה החברה שמחרימה את עיתון הפלס והמגזר החרדי?
    זה אותה חברה שמעלילה שהחרדים גנבים?
    זה אותה חברה שמכסה על ההרג, כביכול ע"מ לא לפגוע במהלכי החקירה?

  3. 7

    אגד אשמים שנתנו הגה בידיים של נהג שנוהג ללא אחריות, ומזלזל בנוסעים ונוסע במהירות מטורפת. עדיף לנסוע בקו 422

  4. 6

    יש לאגד המון נהגים דפוקים!!!
    גם בהסעה לסמינר שלי יש נהג חולה נפש ערבי שכל פעם זה נראה שהוא הולך לעשות פיגוע!!!!
    מתומתמים שהם מעבידים אותם!!!!!
    וכך זה נראה שההגה בידיים של אגד,…….

  5. 5

    לשון הרע ורכילות אפצ'י אפצ'י לבריאות=)))))))))))

  6. 3

    כדאי להתעסק ב-"ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזרה"-עצה בדוקה!!

  7. 2

    כל מי שנאלץ "ליהנות" משימוש בקווי מהדרין של אגד יכול להעיד שהתאונה הזו הייתה צפויה מראש. אמנם ישנם יוצאי דופן אך רוב הנהגים בקווים הללו מרשים לעצמם לנהוג בפראות מחרידה… כל נסיעה בקווים האלה היא פשוט סיוט באוטובוסים מיושנים שאבד עליהם הכלח. נוסעת מקרית גת

  8. 1

    בחורה שמה רגל על המדרגה כדי שמישהי אחרת תעלה עוד כמה שניות, נהג אחד של אגד, ערבי, התעצבן, צעק, צעק ואז סגר על הרגל שלה את הדלת. היא כולה התרוממה באויר, רגל אחת על מדרגת האוטובוס, הדלת סוגרת עליה בחוזקה, ורגל שניה באויר.
    אמנם זה לא תקין גם מצידה לעכב הרבה נוסעים, אבל מפה ועד שיסגור על הרגל שלה את הדלת הדרך רחוקה.
    כמה טוב שההגה בידיים של אגד … וגם לחצני סגירת הדלתות …